חדש! 

לאחר מספר פניות לביטוח הלאומי להחליף את המכשיר הממוחשב להנפקת אישורים, המכשיר הוחלף למכשיר חדיש שנותן מענה בהתאם לקריטריונים של נגישות ישראל, ללקויות שמיעה, לנכים בכיסאות גלגלים ולעיוורים הנעזרים בכתב ברייל.     

המכשיר הממוחשב להנפקת אישורים,  הוחלף למכשיר חדיש שנותן מענה בהתאם לקריטריונים של נגישות ישראל, ללקויות שמיעה, לנכים בכיסאות גלגלים ולעיוורים הנעזרים בכתב ברייל.     

כמו כן, המכשיר החדש מהיר יותר ומקיף מידע רחב יותר. רצוי מאוד לפנות לביטוח לאומי ולבקש קוד סודי שיאפשר נגישות 
למידע בביטוח לאומי מבלי להזדקק לפקיד. 


להלן מועדי שירות ביטוח הלאומי ב- מ. א. חבל מודיעין:  שימו לב לשינוי, השירות יינתן ביום שני ולא ביום שלישי כפי שהיה בעבר. כמו כן, חשוב לציין כי פניות בנושא גבייה וחובות יטופלו בסניף ברמלה בלבד.   

יום שני – 17.12.18 

יום שני – 31.12.18

יום שני – 14.1.19 

יום שני – 28.1.19 

יום שני – 11.2.19 

יום שני –25.2.19, מתנצלים, אך ביום זה לא תהיה קבלת קהל. ניתן לפנות ב- 3.3.19 החל משעה 16:30 – 19:00 - בבית הגמלאי בשוהם . באופן חד פעמי תהיה עמדה של ביטוח לאומי

יום שני – 11.3.19

יום שני –25.3.19

יום שני – 8.4.19 

יום שני – 29.4.19

יום שני – 13.5.19

יום שני – 27.5.19

יום שני – 10.6.19

יום שני – 24.6.19 


 

קבלת קהל- בין השעות 12:00- 8:00.

רצוי לוודא טלפונית אם לא חל שינוי. טל' 03-9722890

השרות ניתן במועצה אזורית חבל מודיעין

לאתר האינטרנט של שי"ל

חדש !

עמדה ממוחשבת של המוסד לביטוח לאומי עומדת לרשות התושבים בלובי המועצה האזורית חבל מודיעין. בעמדה ניתן לקבל אישורים בנושא קצבאות, דמי ביטוח, ביטוח בריאות, תמצית נתוני דמי אבטלה, נתונים של ביטוח וגביה ועוד

העמדה מאפשרת קבלת שירותים באופן עצמאי וחוסכת הגעה לסניף. אישורים אפשר לקבל אך ורק באמצעות קוד סודי שנשלח בדואר לאחר בקשת המבוטחים. מי שאין ברשותו קוד סודי יכול לפנות לקבלת קוד לשי"ל (שירות ייעוץ לאזרח חבל מודיעין שהם) בטל' 03-9722890