הקרן לעזרה הדדית ע"ש רון ריבלין ז"ל
הוראות להגשת בקשת סיוע
- הקרן מיועדת לתושבי שהם בלבד.
- הסיוע ניתן למשפחות או לבודדים המצויים במצוקה וזקוקים לעזרה.
- הסיוע ניתן באמצעות תשלום לספק של המבקש ולא למבקש עצמו.
- לכל בקשה נדרש לצרף תדפיסי בנק של שלושת החודשים האחרונים ותלושי שכר ו/או כל אסמכתא של הכנסות.
- לכל בקשה נדרש לצרף הצעת מחיר מספק הכוללת את: עלות השירות הנדרש, את שם
- המבקש או בני משפחתו ושם הספק.
- לכל בקשה נדרש לצרף מסמכים אחרים המאשרים את הנאמר בבקשה כגון: טפסים רפואיים, אישורים על מעמד אישי מיוחד כגון חד הורי וכדו'.
- כל בקשה צריכה לכלול פרטי זיהוי מלאים של המבקש/ת.
- סכום הסיוע השנתי לא יעלה על 4,000 ₪ לשנה.
- הקרן מסייעת, במקרים בהם יש נזקקות, לצרכים חיוניים וקיומיים. (הקרן לא מסייעת לצרכים כמו יישור שיניים, חוגים)
- כמדיניות סכום הסיוע שניתן לא יכסה את כל עלות הצעת ה מחיר, אלא תידרש השתתפות גם של המבקש בעלות השירות הנדרש מהספק למעט מקרים חריגים.
- טיפול פסיכולוגי מחייב השתתפות עצמית של הפונה, לפי החלטת הוועדה.
- יש לחכות 6 חודשים בין בקשה לבקשה
שלבי הטיפול בבקשת הסיוע:
- הגשת טפסי הבקשה ומסמכים נלווים.
- בדיקת תקינות הבקשה וקיומם של המסמכים הנלווים ההכרחיים.
- דיון בבקשה במנהלת הקרן תוך כשבוע עד שבועיים מהגשת הבקשה.
- אישור/דחייה של הבקשה ברוב של הנוכחים במנהלת )לפחות 3 משתתפים(.
- הכנת צ'ק על שם הספק (למוטב בלבד) ע"פ הצעת המחיר שהוגשה והסכום שאושר במנהלת.
- מסירת הצ'ק למבקש.
- העברת קבלה מהספק בגין הסיוע שהועבר לו.
- בירור סטטוס הבקשה וקבלת הסיוע באחריות המבקש.
- בירורים יבוצעו מול חבר מנהלת הקרן אליו הופנתה הבקשה בהתחלה או מול נטע לביא מנהלת מחלקת רווחה.