דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי 60/24 לתפקיד מנכ"ל/ית החברה הכלכלית שוהם בע"מ 

תואר המשרה - מנכ"ל/ית החברה 
טווח שכר – 80-90% משכר מנכ"ל 
היקף העסקה - 100% משרה 

תיאור התפקיד:
החברה הכלכלית שוהם בע"מ הינה חברת בת בבעלות מלאה של מועצה מקומית שוהם. החברה מהווה את הזרוע הביצועית של המועצה ומטרתה לפתח ולבנות את היישוב, תוך שימת דגש על צרכי היישוב ועל צרכיהם ורווחתם של תושביה, והכל תוך הקפדה על מקצועיות, איכות ועמידה בתקציב.
החברה מבצעת עבור המועצה עשרות פרויקטים של בניה ציבורית ברחבי היישוב, מפתחת שכונות חדשות, ויוזמת פרויקטים כלכליים שונים ברחבי היישוב לרווחת תושביה. 
ניהול החברה כולל בתוכו הוצאה לפועל של פרוייקטי בינוי ותשתיות בתחומי העיר, ייזום פעילויות לפיתוח הכלכלי של שוהם, ניהול כללי וכלכלי של החברה, ביצוע מדיניות והחלטות דירקטוריון החברה, גיבוש אסטרטגיות וקביעת יעדים לפעילות החברה.

תחומי אחריות:  
מעקב ופיקוח על תקציבים רחבי היקף ובקרה שוטפת, ניהול והוצאה לפועל של פרויקטים מורכבים בתחומי התשתיות, ספורט, תיירות, נופש, חיסכון אנרגטי, ניהול נכסים, הקמת מבנים עירוניים לרבות תכנון, הקמה, תפעול ואחזקה וכן מיזמים שונים על פי דרישת העירייה, ייזום פרויקטים מניבים של החברה, ניהול תקציב החברה ועוד.

תנאי סף:
תושב ואזרח ישראלי אשר נתקיימו בו התנאים המצטברים להלן:
1.    השכלה -  בעל תואר אקדמי באחד מהמקצועות הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, הנדסה, מנהל ציבורי או תואר אקדמי אחר בתחום עיסוקה העיקרי של החברה.
2.    ניסיון מקצועי – בעל ניסיון של 5 שנים לפחות באחד מאלה:
2.1.    בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי *.
2.2.    הועסק בכהונה ציבורית או בתפקיד בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים.
2.3.    בתפקיד בכיר בתחום עיסוקיה העיקריים של החברה.

* היקף עסקים משמעותי בס' 2.1 לעיל הינו מחזור כספי שנתי של 35,000,000 ₪ לפחות.

יתרונות:

  • ניסיון בתחום התשתיות או הפרויקטים בתחום עיסוקיה של החברה – יתרון
  • ניסיון בניהול חברה כלכלית או תאגיד עירוני או לחלופין במשרה סטטוטורית בכירה ברשות מקומית – יתרון
  • ניסיון ביזמות – יתרון
  • ניסיון והכרת תחום אנרגיה מתחדשת - יתרון

כישורים אישיים:
יוזמה ומעוף, ניסיון בניהול פרוייקטים מורכבים רבי ממשקים וקביעת סדרי עדיפויות, ראיה מערכתית רחבה תודעת שירות גבוהה, ניסיון מוכח בניהול עובדים והנעתם, יכולת קבלת החלטות, אמינות, יחסים בינאישיים טובים, יכולת ארגון ותכנון, כושר ניהול מו"מ, ידיעת השפה האנגלית, ידיעת השפה העברית על בוריה, יכולת הבעה בכתב ובעל פה,  עמידה בלחץ זמן, גמישות בעבודה ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

הגשת מועמדות:
מועמדים הרואים עצמם כעונים על הדרישות מתבקשים לשלוח קורות חיים מפורטים המעידים על עמידה בתנאי הסף, אישורים על השכלה, אישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי הקבוע בתנאי הסף והמלצות - באמצעות דוא"ל: [email protected]
מועד אחרון להגשה – יום חמישי בתאריך 23.1.2025, בשעה 12:00. יש לוודא קבלה בטלפון שמספרו 03-9723024.

כללי:
ועדת הבחינה רשאית עפ"י שיקול דעתה, לדרוש מהמועמדים, כולם או חלקם, להיבחן במבחני התאמה בגופים העוסקים בכך. 
המינוי כפוף לאישור דירקטוריון החברה ואישור משרד הפנים.
ועדת הבחינה רשאית לזמן את 10 המועמדים המתאימים ביותר שעמדו בתנאי הסף ובדרישות התפקיד.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. יתרון לאנשים עם מוגבלויות העומדים בדרישות התפקיד.


בברכה,

דפנה רבינוביץ
ראש המועצה ויו"ר הדירקטוריון 
החברה הכלכלית שוהם בע"מ