דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי מס' 15/18 - דרוש/ה מתפעל/ת מוקד תקלות למערכת המים ומזכיר/ה בגזברות (היקף משרה: 100%)

תיאור התפקיד:
תפעול מערכת בקרה ייעודית של התרעות/התראות ממערכת המים .
בקרה ופיקוח על טיפול  בהתרעות / אירועי מים ומענה לפניות תושבים.
הפעלה ומעקב אחר קבלנים / עובדי תחזוקה למתן מענה לתקלות. 
טיפול ומעקב אחר דוחות / שאילתות / קריאות מים .
מתן שירות – קבלת פניות תושבים, מענה טלפוני וקבלת קהל.
עבודה בממשק ומתן שירות למחלקות השונות במועצה –  גביה,  גזברות, הנדסה ותחזוקה.
טיפול ומעקב אחר השכרת נכסים והתשלומים בגינם.
עדכון מכרזים וחוזים/תביעות במערכות הממוחשבות.
סיוע שוטף למנהל אגף חוזים רכש והתקשרות.

השכלה:     
עדיפות לבעלת תואר ראשון אקדמי  שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה  גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

ניסיון מקצועי:    
ניסיון בעבודה עם מחשב ושליטה ברמה גבוהה בתוכנות אופיס (וורד, אקסל ואאוטלוק)

כישורים אישיים:    
תקשורת בין אישית, יכולת ארגון ותכנון וניהול, אמינות ומהימנות אישית, יכולת ביטוי בכתב ובעל פה, קפדנות ודייקנות בביצוע, טיפול בו זמנית במספר נושאים, תודעת שירות גבוהה, נכונות לעבודה בעומס ובשעות לא שגרתיות.

שפות:   
עברית ברמה גבוהה. ידיעה טובה של השפה באנגלית

קורות חיים ניתן לשלוח לפקס: 03-9711204 או במייל [email protected]

מועד אחרון להגשת מועמדות: 12.4.2018

העסקה בדרוג מנהלי או בדירוג מח"ר.

תיעננה רק פניות רלבנטיות הכוללות קו"ח בצירוף תעודות נלוות בציון מס' המכרז. 

בכבוד רב 

איתן פטיגרו
מ"מ ראש המועצה