דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי מספר 14/18 - דרוש/ה מזכירת רכש ותקצוב באגף חינוך (היקף משרה: 100%)

השכלה:        
השכלה תיכונית.
                                   
ניסיון מקצועי:

ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח כמזכירה בארגון, במוסד או ברשות מקומית במשך 2 שנים לפחות. שליטה מלאה בתוכנות מחשב.    

תיאור התפקיד:
עבודה מול ספקים, קבלת הצעות מחיר ועריכת השוואה.
עבודה מול מערכת כספים ואישור חשבוניות.
תיאום פגישות בהתאם ללוח זמנים, לחשיבות הפגישות ולדרישות הממונה.
הדפסת מסמכים.
ניתוב טלפונים, סינונם, ומתן מענה לבעיות באופן עצמאי.
טיפול בדואר נכנס ויוצא.
תיוק חומר ומסמכים.
תיאום ביקורים והכנתם בהתאם להנחיות.
כל מטלה נוספת שתוטל ע"י מנהלת האגף או מי מטעמה.
                    
כישורים אישיים:    
יכולת ארגון ותכנון, אמינות ומהימנות אישית, תקשורת בינאישית, מרץ ופעלתנות, סדר וניקיון, תודעת שירות גבוהה, כושר ניסוח בכתב ובע"פ, גמישות בשעות עבודה. 

ממלאת מקום משמשת בתפקיד.

קורות חיים ניתן לשלוח לפקס: 03-9711204 או במייל [email protected]

מועד אחרון להגשת מועמדות: 29.3.2018

תיעננה רק פניות רלבנטיות הכוללות קו"ח בצירוף תעודות נלוות בציון מס' המכרז. 

בכבוד רב 

איתן פטיגרו
מ"מ ראש המועצה