דלג לתוכן העמוד

לחברה העירונית בשוהם דרוש/ה מנהל/ת רכש, חוזים והתקשרויות - הארכת מכרז

היקף משרה 100%,  כפיפות למנכ"ל החברה

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית  BA, רצוי בתחום הכלכלה או לוגיסטיקה או מנהל עסקים או מנהל ציבורי.
  • ידע בניהול מערכות ממוחשבות
  • ניסיון מוכח במו"מ
  • ותק וניסיון קודם בתחום הרכש והלוגיסטיקה ו/או במנהל ציבורי של 3 שנים.

מטלות ותחומי אחריות עיקריים:

  • תכנון וארגון העבודה ביחידת הרכש והאספקה כולל יחידת ניהול במצאי והמחסן.
  • שותפות בקביעת מדיניות המלאי של החברה
  • ארגון וביצוע של תהליכי רכש
  • עריכת מכרזים בתיאום היחידה המשפטית בחברה וברשות
  • מעקב ובקרה אחרי יישום המדיניות של החברה בתחום הרכש
  • הכנת תכנית רכש בתיאום עם מנהלי היחידות השונות במסגרת התקציב המאושר.
  • אחריות וטיפול בחוזים, התקשרויות וביטוחים.
  • ניהול מחסני החברה
  • ניהול המצאי של החברה
  • הזמנת שירותים ושכירת ציוד לרבות שירותי תקשורת
  • פיקוח ובקרה על החשבוניות של הספקים
  • ייצוג יחידת הרכש והאספקה בוועדת המכרזים וועדת רכש ובלאי.

קורות חיים יש לשלוח למייל [email protected] עד לתאריך 9/8/21

תיענינה רק פניות רלבנטיות הכוללות קו"ח בצירוף תעודות נלוות ובציון שם המכרז.