מכרזים
לחברה העירונית בשוהם דרוש/ה מנהל/ת רכש, חוזים והתקשרויות - הארכת מכרז
היקף משרה 100%, כפיפות למנכ"ל החברה
דרישות התפקיד:
- השכלה אקדמית BA, רצוי בתחום הכלכלה או לוגיסטיקה או מנהל עסקים או מנהל ציבורי.
- ידע בניהול מערכות ממוחשבות
- ניסיון מוכח במו"מ
- ותק וניסיון קודם בתחום הרכש והלוגיסטיקה ו/או במנהל ציבורי של 3 שנים.
מטלות ותחומי אחריות עיקריים:
- תכנון וארגון העבודה ביחידת הרכש והאספקה כולל יחידת ניהול במצאי והמחסן.
- שותפות בקביעת מדיניות המלאי של החברה
- ארגון וביצוע של תהליכי רכש
- עריכת מכרזים בתיאום היחידה המשפטית בחברה וברשות
- מעקב ובקרה אחרי יישום המדיניות של החברה בתחום הרכש
- הכנת תכנית רכש בתיאום עם מנהלי היחידות השונות במסגרת התקציב המאושר.
- אחריות וטיפול בחוזים, התקשרויות וביטוחים.
- ניהול מחסני החברה
- ניהול המצאי של החברה
- הזמנת שירותים ושכירת ציוד לרבות שירותי תקשורת
- פיקוח ובקרה על החשבוניות של הספקים
- ייצוג יחידת הרכש והאספקה בוועדת המכרזים וועדת רכש ובלאי.
קורות חיים יש לשלוח למייל [email protected] עד לתאריך 9/8/21
תיענינה רק פניות רלבנטיות הכוללות קו"ח בצירוף תעודות נלוות ובציון שם המכרז.