דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי מספר 10/21 - דרוש/ה רכז/ת מחלקת בינוי ותשתיות ונגישות

(היקף משרה: 100%)
תיאור התפקיד:
ניהול ותכלול תחום תשתיות המים, ביוב, ניקוז, חשמל ותקשורת תוך איגום המידע הרשותי ותיעודו, מתן מידע תכנוני, תמיכה בהליך הוצאת היתר הבניה וביצוע פיקוח עליון על פרויקטים הקשורים בתחום התשתיות התת קרקעיות. ביצוע תיאום בין הרשות לבין גורמי חוץ (כגון: חברת החשמל, בז"ן, רשות העתיקות, מקורות וכו').
ניהול ופיקוח על פרויקטים בתחומים השונים שהמועצה מקדמת כגון: איטומים, שיפוצי קיץ, צביעה וכו'. 

תחומי האחריות:
1. ריכוז תחום התשתיות הזורמות (מים, ביוב וניקוז):
1.1 ביצוע פיקוח עליון ותיאום פרויקטים המבוצעים בתחום התשתיות הזורמות (הפיקוח        
יכלול בין היתר: תיעוד שלבי ביצוע הפרויקט, צילום, קבלת תכניות AS MADE ועוד).
1.2 עדכון והטמעת כל המידע הקשור בתשתיות הזורמות במערכות ה GIS  המועצתית.

2. ריכוז נגישות:
העברת המידע אודות נגישות לראש המועצה ומנהליה ולאנשים בעלי מוגבלות ביישוב. עיקרי התפקיד:  
2.1 ליווי וייעוץ לגופי הרשות ולגורמים מטעמה בנושאים של הנגשת השירות. 
2.2 מסירת מידע לציבור אודות נגישותו של השירות הציבורי או המקום שבו הוא ניתן.
2.3 קידום המודעות ברשות בנושא נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות.
2.4 אחריות על פרויקטים בתחום ההנגשה.

3. עבודה שוטפת:
3.1 טיפול בפניות מוקד 106 הקשורות לאגף (לדוגמה: תלונות על מפגעים כתוצאה מעבודת  קבלן).
3.2 מתן היתרי חפירה לקבלנים (כולל טיפול באישורי משטרה).
3.3 מטלות נוספות אשר תוטלנה ע"י מהנדס המועצה או מי מטעמו.

כפיפות ניהולית ומקצועית: מהנדס המועצה

תנאים מקדימים לתפקיד:
השכלה: הנדסאי אדריכלות  או הנדסאי בנין    
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות office 
                
כישורים אישיים:

עבודת צוות, שירותיות, אמינות, אסרטיביות.     

קורות חיים ניתן לשלוח למייל [email protected] או למסור במשאבי אנוש, רחוב אודם 63, שוהם.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 3.5.2021, שעה 14:00.
תיעננה רק פניות רלבנטיות הכוללות קו"ח בצירוף תעודות נלוות בציון מס' המכרז. 

בכבוד רב
איתן פטיגרו
ראש המועצה