דלג לתוכן העמוד

דרוש/ה רכז/ת מכרזים, חוזים וביטוחים

(החלפה לחל"ד - היקף משרה 100%), תחילת עבודה: תחילת אוגוסט, צפי לעד חצי שנה. שעות העבודה: 09:00-17:00

תיאור התפקיד:
*מזכירות האגף: תיאום פגישות למנהל האגף, הדפסות, תיוקים.
*מכרזים: אופן הגשת מכרזים והכנסת ועדת מכרזים. מעקב אחר התקשרויות עם קבלנים/ספקים.
*חוזים: הכנת חוזים מול היועמ"ש, מעקב אחר חוזים.
*ביטוחים: סוגי ביטוחים וטיפול שוטף, ערבויות.
*תביעות: טיפול והתנהלות מול ההליך המשפטי.
*בקרה על תשלומים לספקים.
*כל מטלה אחרת שתוטל ע"י מנהל האגף או מי מטעמו.

דרישות התפקיד:
*ידע בניהול מערכות ממוחשבות.
*תחילת עבודה: מיידית.

כישורים אישיים:

אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, כושר למידה, מרץ ופעלתנות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, תכונות ניהול וארגון (כולל תקשורת): סדר, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים. 

המועד האחרון להגשת מועמדות: 23/7/20 במייל [email protected] או למסור במשאבי אנוש : האודם 63 שוהם.

תיעננה רק פניות רלבנטיות הכוללות קו"ח.

בכבוד רב,

איתן פטיגרו
ראש המועצה