פרסומת

רישום למוסדות חינוך

דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי מספר 48/19 - דרוש/ה מנהל/ת מחלקת מים וביוב ונכסים עירוניים


(היקף משרה: 100%)

תיאור התפקיד: 
ניהול תחום המים והביוב של המועצה:
הפעלת איש שטח לפתרון תקלות וביצוע עבודות שוטפות.
הפעלת מחלקת התחזוקה, בתחום המים והביוב.
הפעלת מחלקת הגבייה לחיובים ופתרון בעיות לנישומים.
הפעלת מהנדס מים, חיצוני.
הפעלת קבלנים להתקנה של שעוני המים.
הפעלת הקבלנים להתקנות בתחום המים והביוב.
העברת דוחות ניהוליים בתחום המים והביוב, למנהל מפעל המים.
איתור צרכים לביצוע בתחומי: תשתיות מים והביוב.        
ניהול הנכסים המניבים של  המועצה:
הכנת המכרזים בתחום המים והביוב ונכסים מניבים.
דיווחי ביצוע פרויקטים למשרדי ממשלה, וגופים ציבוריים.
    
דרישות תפקיד:    
השכלה:               
תואר בהנדסה או תואר BA , בתחום הכלכלה/לוגיסטיקה/ מנהל עסקים/מינהל ציבורי או ידע בניהול מערכות ממוחשבות.
ניסיון מקצועי:      
ניסיון מקצועי בעבודה בגופים ציבוריים של 3 שנים לפחות.


כישורים אישיים:     
אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, יזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, כושר למידה, מרץ ופעלתנות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
תכונות ניהול וארגון (כולל תקשורת): יכולת קבלת החלטות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, כושר ניהול מו"מ.

קורות חיים ניתן לשלוח למייל [email protected] או במשאבי אנוש, אודם 63, שהם.

העסקה בדרוג מח"ר או בדירוג מהנדסים. מתח דרגות 38-40.

מועד אחרון להגשת מועמדות: 3.10.2019

תיעננה רק פניות רלבנטיות הכוללות קו"ח בצירוף תעודות נלוות בציון מס' המכרז. 

בכבוד רב 

איתן פטיגרו

ראש המועצה